Шел е световен доставчик №1 на смазочни продукти за 17-та поредна година

Shell Lubricants запази статута си на водещ световен доставчик на смазочни материали за 17-та поредна година, според 21- вото издание на доклада на Kline & Company, Global Lubricants: Анализ и оценка на пазара 2022 г.

Докладът обхваща всички пазари, пазарни сегменти, видове продукти и формули на водещи потребители на смазочни материали. Shell запазва класацията номер едно и за трите категории смазочни материали, проследявани от Kline – потребителски автомобили, търговски автомобили и промишлени.

Джейсън Уонг, глобален изпълнителен вицепрезидент на Shell Lubricants, каза: „Развълнувани сме да запазим статута си на глобален доставчик номер едно на смазочни материали за още една година. Това отразява нашия фокус върху доставянето на правилните смазочни материали и флуиди на нашите потребителски, търговски и промишлени клиенти и подкрепа на световния прогрес по надежден, ефективен и устойчив начин. С нашата водеща марка, технология и хора, нашият бизнес със смазочни материали ще продължи да подкрепя стратегията Powering Progress на Shell. Имайки предвид това, сега сме фокусирани върху трансформирането на нашия бизнес от водещ световен доставчик на смазочни материали днес във водещ доставчик на смазочни материали и решения за утрешния ден.“

Shell запази своята глобална лидерска позиция и конкурентно предимство, като продължи да инвестира в първокласни и диференцирани продукти, включително масла за леки автомобили Shell Helix, масла за мотоциклети Shell Advance, масла за камиони Shell Rimula и тежкотоварни масла, както и Shell Tellus и Shell Gadus индустриални – предпочитани марки на много големи пазари.

Shell беше един от първите, които пуснаха портфолио от E-Fluids през 2019 г. и днес Shell E-Fluids подобряват цялостната ефективност, безопасност и устойчивост на EV задвижванията по целия свят. Обхватът на приложения за такива течности обаче далеч надхвърля електромобилите. Например, като част от интегрирана оферта за центрове за данни, Shell представи гама от потопяеми охлаждащи течности, предназначени да прокарат границите на производителност, ефективност и устойчивост.

Shell също предоставя по-устойчиви решения, като смазочните материали играят критична роля в подкрепа на целта на Shell да се превърне в енергиен бизнес с нулеви нетни емисии до 2050 г. и помага на клиентите да намалят своя въглероден отпечатък. Например Shell Lubricants намалява отпадъците чрез разработването на устойчиви опаковки и кръгови решения, както и предоставя по-устойчиви опции чрез своята гама от биоразградими продукти.

Според последния доклад Shell запазва лидерската си позиция с глобален пазарен дял от 11,6%. Подобно на предходната година, тези глобални продажби бяха разпределени почти равномерно между трите сегмента: 35% потребителски автомобили, 33% индустриални и 32% търговски автомобили.

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА НАШИЯ БЮЛЕТИН
ВЪВЕДЕТЕ ВАШИЯТ ИМЕЙЛ АДРЕС
Scroll to Top