Продуктовата гама от иновативни масла за тежкотоварни дизелови двигатели Shell Rimula покрива широк спектър от двигатели на транспортни средства и индустриялни приложения, подобрявайки производителността на превозното средство, експлоатационния живот на маслото и оптимизирайки ефективността на разхода на гориво тогава, когато това е най-необходимо.
Научете повече на: https://orbicolubricants.bg/masla-za-kamioni-shell-rimula/
С разбиране на пречките, които могат да възпрепятстват развитието на бизнеса
Пътен транспорт
Надеждност. Безопасност. Съответствие. Съвременните транспортни компании се срещат с много конкурентни изисквания, с които трябва да се справят. В основата на всичко това стои необходимостта да бъдат конкурентноспособни, като максимизират ефективността на транспортните средства, за да може да сведат до минимум общия разход за експлоатация.
Но поддържането на превозни средства в изправно състояние може да бъде предизвикателство, особено при развиващите се тенденции, които отнемат времето, усилията и фокуса на операторите, като например:
- Стандарти по поддръжка – Поддръжката съставлява около 10% от общите разходи за експлоатация на автопарка, като съблюдаването на подходящи практики по поддръжка може да подобри контрола върху разходите и със сигурност може да ги намали в дългосрочен план.1
- Техническа иновация – Двигателите с по-високи спецификации помагат да се трансформира автомобилната индустрия за превоз на товари, но те водят със себе си нови и разнообразни изисквания, включително експлоатация с одобрени масла за пълноценно оползотворяване на потенциала на двигателя и задвижването.
- Интервали на смяна на маслото (ODI) – С развитието на двигателите, някои производители вече позволяват изминаването на до 150 000 км между смените на двигателното масло. Макар тази цифра да звучи страхотно на теория, на практика тя изисква избор на подходящ смазочен продукт и подходящи практики по поддръжка, за да бъде постигната.
- Устойчивост – Секторът за автомобилен превоз на товари допринася за около 9% от глобалните емисии на въглероден диоксид, поради което сме свидетели на нарастващ натиск върху бизнеса да спазва съвременните стандарти за емисии.2
Извънпътна техника (строителна, минна, агро)
Независимо дали машините са строителни, работят в мини или са земеделски, те трябва да осигуряват надеждна работа и да може да се разчита на тях при всякакви външни условия – без значение от сезона и натоварването. Редовното излагане на тежки работни условия може бързо да се отрази негативно: прах, замръсявания, високи или ниски температури означават, че машините се нуждаят от сигурна защита за бъдат в работоспособно състояние.
Пазарът предлага различни съвременни практики и трендове:
- Превантивна поддръжка – Преминаването от реактивен към превантивен модел на поддръжка може да помогне за увеличаване на разполагаемостта на машинния парк с до 15% – огромно преимущество, когато работите в среда, където всяка секунда е от значение.3
- Наемане на оборудване – Когато става въпрос за скъпи машини, наемането на оборудване често е по-икономичният избор, но може ли подобрена стратегия по поддръжка да помогне за намаляване на зависимостта от наета техника?
- Специализирано оборудване – Все по-разнообразните машинни паркове изискват също толкова разнообразни решения за поддръжка, независимо дали става въпрос за земеделско оборудване, снабдено със сензори за прецизно земеделие, или за специализирани багери, които могат да изпълняват специфични задачи.
- Спазване на изискванията към емисиите – Докато сигурността на доставките на храни и устойчивото земеделие са обичайни теми в политическите програми, вече и на въглеродният отпечатък на строителната индустрия се гледа все повече под микроскоп – което означава, че никога не е било по-важно намаляването на въздействието върху околната среда.
Четири начина, по които Shell Rimula помага на бизнеса
Ако уравнението за успешно управление на бизнес в сухопътния транспорт или с извънпътна техника е толкова просто, колкото максимизирането на производителността на оборудването, съчетано с ограничаване на общите разходи по поддръжка (TCO), тогава защо управлението на автопарк от превозни средства или машини никога не е толкова просто?
Въпреки, че някои променливи може да не подлежат на контрол, често има и други, които са в рамките на възможностите за оптимизация и могат да помогнат за балансиране на цифрите. Смазването е чудесен пример за това, тъй като може да повлияе на много области на бизнеса – от ефективноста в работата на оборудването до намаляването на емисиите.
Като даваме приоритет на защитата и производителността, нашето портфолио Shell Rimula е разнообразна гама от висококачествени масла за тежко натоварени дизелови двигатели, които помагат за постигне на печалби във всяка от областите на приложението им, което води до:
- Компоненти, които работят по-надеждно;
- Машини, които работят по-ефективно;
- Бизнес, който работи по-гладко.
*Уникална система с ниско съдържание на пепел, предназначена да работи с дизелови филтри за твърди частици (DPF).
**Shell Rimula са смазочни продукти с премиум качество, осигуряващи по-висока ефективност и повишена икономия на гориво в сравнение с двигателните масла с по-висок вискозитет. Смазочните материали за икономия на гориво Shell Rimula са всички продукти Shell Rimula Ultra, Shell Rimula R7 и Shell Rimula R6 5W-30.
1 Certas Energy. “Top HGV maintenance tips to reduce total cost per mile.” CertasEnergy.co.uk.
2 International Energy Agency (2020), CO₂ emission by sector, World 1990-2018; International Energy Agency (2020), CO₂ emission 1) industry, 2) transport and 3) heavy duty vehicles in sustainable development scenario 2000–2030; Deloitte Analysis.
3Bradbury, Brian Carpizo, Matt Gentzel, Drew Horah and Joël Thibert. “Digitally enabled reliability: Beyond predictive maintenance.” McKinsey & Company. 4 октомври 2018.
4 Отнася се за Shell Rimula Ultra. Сравнено е с ревизираните, по-строги DTFR 15C110 ограничения, както е измерено в MB OM 646 LA двигателен тест.
5 Отнася се за Shell Rimula R6 LM. Shell Rimula R6 LM е доказано, че достига интервал за смяна 150,000-км. Точният интервал на смяна зависи от типа превозно средство и приложението.
6 В сравнение с типично масло 10W-40 над 100,000-км интервал за смяна.